نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
شماره 7 یوونتوس بر تن كریستیانو رونالدو

شماره 7 یوونتوس بر تن كریستیانو رونالدو

 

بيشتر روزنامه‌ها و رسانه‌هاي ورزشي معتبر دنيا در روزهاي اخير از پيوستن كريستيانو رونالدو به يووه خبر داده‌اند؛ اما آيا واقعاً رونالدو لباس شماره 7 بيانكونري‌ها را از خوان كوادرادو تحويل و بر تن خواهد كرد؟

 

می‌گویند رومی‌ها کلاه خودها و زره‌های بزرگی می‌ساختند و در مسیر حرکت خود بر جای می‌گذاشتند تا لشکریان مقابل و مردم مناطق تحت اشغال، با دیدن آن تصور کنند سربازان رومی بسیار قوی هیکل هستند و بدین وسیله روحیه آنان را تضعیف کنند. آنها با این ترفند بازار شایعات گوناگون در مورد قدرت رومی‌ها داغ می‌شد و در بسیاری از این موارد، شایعه تأثیر خود را بر جای می‌گذاشت و رفته رفته مبدل به حقیقت می‌شد. به نظر می‌‎رسد شعله‌ای كه توتواسپورت در روزهای گذشته افروخته این روزها توسط رسانه‌های مختلف ورزشی در حال گسترش است. بعد از پیگیری این شایعه در رسانه‌های پرتغالی، روزنامه ورزشی و معتبر Marca نیز در جدیدترین شماره خود با تصویر كردن كریستیانو رونالدو، از او به عنوان بمب نقل و انتقالات یوونتوس در هفته‌های آتی نام برده است.

 

این روزنامه چاپ مادرید در خبر خود ضمن تأیید بالا بودن احتمال پیوستن رونالدو به یووه نوشته است:

 

باشگاه یوونتوس از طریق مدیربرنامه‌ها و واسطه‌های خود به صورت غیرمستقیم پیشنهاد جذب كریستیانو رونالدو ارسال كرده است. بیانكونری‌ها در این پیشنهاد كه 4 ساله است، آمادگی خود را برای پرداخت رقم چشمگیر 120 میلیون یورو اعلام كرده‌اند. در كنار همه اینها رونالدو نیز تمام تلاش خود را برای تحقق این انتقال انجام خواهد داد و به نظر می‌رسد رویای طرفداران بیانكونری در هفته‌های آتی رنگ حقیقت به خود خواهد گرفت و CR7 به این باشگاه خواهد پیوست.

 

 

لوچیانو موجی مدیر ورزشی سابق باشگاه یوونتوس؛ نخستین نفری است كه به خبر روزنامه ماركا واكنش نشان داده است. او در گفتگو با Sportitalia Mercato می‌گوید:

 

این خبر من را به خنده‌ می‌اندازد! جذب رونالدو ‌به‌هيچ وجه دغدغه یوونتوس نیست. نیاز مبرم یووه ترمیم خط دفاعی و هافبك است؛ جاییكه شروع بسیار بدی برای بهبود آن در بازار نقل و انتقالات داشته‌. رونالدو هرگز هدف نهایی یوونتوس نخواهد بود. حقوق 30 میلیون یورویی رونالدو باعث می‌شود كه وقوع این انتقال را به سرعت فراموش كنیم. وقتی رونالدو 18 ساله بود تلاش فراوانی برای خرید او انجام دادم هرچند در نهایت مارچلو سالاس به جای او مهاجم یووه شد.

 

در عین حال ماسیمو پاوان مفسر و تحلیل‌گر معروف فوتبال ایتالیا نیز در گفتگو با Rmc Sport نگاهی متعادل‌تر به امكان وقوع این انتقال دارد و معتقد است:

 

با اینكه انجام این انتقال بزرگ دست‌كم برای من غیرممكن جلوه می‌كند اما مسكوت ماندن پروژه جذب مهاجمانی مثل موراتا و ایكاردی و همچنین خروج هیگواین از یووه می‌تواند نشانه‌ای برای تلاش بیانكونری‌ها برای انجام این ترانسفر باشد. ورود رونالدو به تورین با شرایط موجود بسیار پیچیده و نامحتمل است. هزینه‌های فراوان بر سر راه این انتقال تنها در صورتی كه یووه موفق به جلب ضمانت‌ها و حمایت‌های مالی شود، صورت می‌پذیرد و شاید اطمینان از این مورد مهم بتواند بیانكونری‌ها را وارد بازار دشوار جذب رونالدو كند.

 

 

Il Corriere di Torino دیگر روزنامه‌ای است كه در گزارشی به بررسی خبر انتقال كریستیانو رونالدو به یوونتوس پرداخته و خاطرنشان كرده است:

 

در حالیكه به زودی تمرینات رسمی یوونتوس برای فصل جدید آغاز می‌شود، خبر پیوستن رونالدو به یووه اخبار ترانسفرینگ این باشگاه را تحت‌الشعاع خود قرار داده است. كسی هنوز به درستی نمی‌داند در ذهن ماروتا چه می‌گذرد و او به دنبال كدام بازیكنان برای انتقال به تورین است. او نیز به احتمال فراوان شایعات و یا شاید حقایق منتشر شده در مورد تمایل یووه برای جذب رونالدو را در رسانه‌ها خوانده است. آیا او پشت این بازی خبری در حال انجام انتقالی دیگر است و یا اینكه به زودی از پیشنهاد رسمی یووه برای جذب این بازیكن خبر خواهد داد؟ او بیشتر از همه می‌داند كه میلیون‌ها یورو پول برای تحقق بزرگ‌ترین ترانسفر تاریخ یووه نیاز دارد؛ یافتن پاسخی برای حل این مشكل شاید كلیدی برای باز كردن قفل این انتقال در هفته‌های پیش‌رو باشد. با این حال نباید سكانس آشنا و محتمل سالهای اخیر یووه را نیز از یاد برد؛ جاییكه ماروتا با انجام یك مصاحبه رسانه‌ای تمام این شایعات را تكذیب می‌كند.

 

گفتنی است روزنامه Tuttosport چند روز پیش در خبری كه روی جلدش نیز نقش بسته بود، تیتر زده بود: رونالدو در یووه، عجب ماجرایی». این روزنامه چاپ تورین در این خبر علی‌رغم اشاره به سخت بودن انجام این معامله و مخالفت‌های احتمالی رئال برای انتقال این بازیكن به یووه، از احتمال وقوع آن خبر داده بود.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حامد
حامد «خبرنگار»
ارتباط با نگارنده: